Vakantie foto’s! Family time in Turkije 2015

Deze vakantiegangers zijn inmiddels weer terug in Nederland, maar wat hebben we een toptijd gehad! We gingen voor het eerst op vakantie met ons gezin naar het buitenland. Oké, Mechelen was ook buitenland maar dit keer gingen we ver weg met het vliegtuig naar een zonnige bestemming. Om onze mooie herinnering te delen, hebben we aantal vakantiefoto’s om te laten zien. Kijk je mee?

De heenreis was spannend.. De eerste keer met het vliegtuig voor de kinderen. Hoe zouden ze het vinden? Om 23:00 uur vertrokken we richting Schiphol en Ayumi was helemaal hyper. De hele weg naar het vliegveld was ze aan het zingen en dansen. Ze wist al heel lang dat we op vakantie gingen dus dit was het moment. Mevrouw was op een gegeven moment zo moe, dat ze voor het opstijgen in een diepe slaap viel. Toen ze eenmaal wakker werd waren we er bijna..

Palmbomen, blauwe lucht, intense hitte en zon. Yess! We zijn er. Nu genieten van alles wat het hotel te bieden heeft. We verbleven in het Royal Wings hotel in Lara. Hier ben ik 1x eerder geweest en het is super leuk om met je gezin heen te gaan.

We huurden op het strand een paviljoen waar we heerlijk konden relaxen. De hele dag door kwamen ze vers fruit, drinken, hapjes, eten en ijs brengen. Heb je iets nodig? Een druk op de knop en je wordt bediend vanuit je chillplekje. Alles was mooi wit dus we legden een aantal handdoeken neer om de boel een beetje netjes te houden haha.

Elke avond hadden ze een ander thema in het buffet restaurant. Mike geniet van het Mexicaanse thema en werkt wat nacho’s naar binnen.

Voor Ayumi was vakantie echt vakantie. Ze was werkelijk waar de eerste in het zwembad. Elke dag! Ze had het zo druk ermee, want ze wilde bijna niet eten, drinken of naar de wc, in de angst dat ze tijd zou verliezen haha. Ze heeft optimaal genoten van alles.
In de middag haalden we een lekkere snack. Pannenkoeken!

De selfiestick was populair hoor in het resort. Mensen gingen er zelfs mee zwemmen… Wij maakten gewoon een normale selfie. Het enige nadeel van het weer was dat mijn haar verschrikkelijk ging pluizen.

Er waren glazen liften waar je naar buiten kon kijken. Een prachtig uitzicht over het resort. Bij onze kamer hadden we een uitzicht op de voorkant van het hotel. Daar zagen we allerlei winkeltjes en de kermis.

De desserts waren gewoon niet normaal. Zoveel had ik nog nooit gezien bij elkaar! Kijk..

We verbleven 8 dagen in Turkije. Lekker afkoelen en spelen in het zwembad. Masato vond ik ook geweldig om te zwemmen in zijn bandje.

Vanaf het strand zag je in de verte de bergen en een mooie zonsondergang. Ik ben zelf dol op de Turkse koffie. Koffie gaat er altijd in haha.

Het eten was overheerlijk in het hotel. Ontzettend veel keuze en 9 vd 10 keer allemaal lekker om te eten. Het was all inclusive dus wij gingen LOS. Er was ook een speciaal kinderbuffet.

Zo hebben we nog wel 200 foto’s.. Hoop dat je het leuk vond om een kleine indruk te krijgen van onze familievakantie. Ookal waren de kinderen jong, ze hebben het absoluut naar hun zin gehad. Ayumi was mega bruin geworden aan het einde van de vakantie. Gelukkig waren de kids niet verbrand en hebben we continu goed gesmeerd.
Voor Masato was het even wennen aan de hitte. Met hem gingen we in onze kamer een dutje doen. Voor een eerste keer was het zeker positief. Ayumi heeft meerdere vriendjes gemaakt.

Het reizen met de bus en het vliegtuig is erg vermoeiend. Toch ging de terugreis soepel en hebben de kinderen kunnen slapen in het vliegtuig. Ayumi speelde op haar ipad en vermaakte zich prima met cadeau’s die we hadden meegenomen. Over het vliegen met kinderen zal ik een aparte blog schrijven. 🙂
Ik ben benieuwd wat onze volgende vakantie is. We hebben geweldige nieuwe herinneringen gemaakt met z’n allen. Voor Mike begint vandaag zijn eerste werkdag, maar we zijn helemaal ontspannen.

Volg me ook op: Instagram ♥ Facebook ♥ Bloglovin ♥ Youtube

14 Comments

1. Manon 17 augustus 2015 / 09:15

Ah wat ziet dat er geweldig uit Suns!!! Heerlijk!!! En echt hoor: ik zou 6kilo zwaarder terug komen van al dat eten hahaha. Fijn dat de kindjes het zo naar hun zin hebben gehad, lijkt me zo leuk samen op vakantie!

• Sinaii 17 augustus 2015 / 11:53

Wauw dat ziet er geweldig uit, zeer mooie foto’s!

2. Saskia 17 augustus 2015 / 11:06

Dat ziet er uit als een heerlijke vakantie! Fijn dat jullie zo genoten hebben met het hele gezin.

3. Laila 17 augustus 2015 / 11:20

Wat ziet het er top uit! Wij vertrekken de volgende week naar Side, en onze kids zijn even oud. Zou fijn zijn om je andere artikels te lezen over het vliegen met kleintjes.

4. naomi 17 augustus 2015 / 18:58

Het ziet er uit als een heerlijke vakantie! Ik heb deze post opgeslagen, want zo’n heerlijke vakantie wil ik ook wel! Het eten ziet er lekker uit en jullie zien er heerlijk ontspannen uit ;D

5. Nadia 17 augustus 2015 / 20:25

Wat ziet het er luxe uit! Die toetjestafel, wauw!

6. Rosanne 18 augustus 2015 / 17:46

Wat een prachtige foto’s! Je hebt vast een heerlijke vakantie gehad!
    Ik vind die foto van jou en Ayumi in het zwembad echt heel lief<3

7. Kelly - Pluiskonijn.nl 19 augustus 2015 / 07:09

Mooie foto’s allemaal, volgens mij zaten jullie in een prachtig resort! Schattig dat Ayumi het zo fijn vond in het water!

8. Aranka 25 augustus 2015 / 19:08

Wat een leuke en mooie foto’s!
    Ziet eruit als een heerlijke vakantie 🙂

9. Anneleen 4 september 2015 / 19:12

Ziet er heel gezellig en leuk uit! Die foto van jou en Mike is ook heel mooi! 🙂