Fit Challenge week #4 RESULTAAT NA 1 MAAND SPORTEN

De eerste maand van de Fit Challenge zit erop! Een beetje gekke week was het. Door de drukte was het sporten er een beetje bij ingeschoten. Maandag wezen hardlopen, wat trouwens al beter gaat. Ik houd het veel langer vol en het voelt ook lekker om even te rennen in de buitenlucht.

Dinsdag was ik de hele dag in Amsterdam. Die nacht had ik slecht geslapen en werden de kids opeens om 05:15 uur wakker. Why?! Omdat ik me niet goed voelde heb ik de Fit Challenge les van woensdag overgeslagen.. Ja balen, maar ik moet ook aan mijn eigen rust denken.
Ik heb deze week wel een home work out gedaan en op vrijdag deed ik de fit test die ik gemist had. Ik merk dat ik sterker ben geworden. Natuurlijk ben ik er nog lang niet, maar ik ben zeker niet teleurgesteld over de 1ste maand.

* Foto: resultaten die ik heb behaald in 1 minuut per onderdeel.

In deze maand ben ik in het ritme gekomen van een healthy lifestyle. Met een druk gezinsleven is het passen en meten. Gezond eten en regelmatig eten, sporten, het is iets wat ik lang niet heb gedaan. Toen ik begon aan deze uitdaging, dacht ik dat het onmogelijk was om dit er extra bij te doen.

Zo zie je maar weer, het is wel mogelijk. Druk, maar mogelijk. Het mooie weer komt eraan en dat motiveert me om meer naar buiten te gaan.

Voor de Fit Challenge nuttigde ik amper melkproducten. Nu met het sporten erbij, at ik dagelijks 1 tot 2 porties kwark. Mijn buik werd dikker en dikker. Het was zo opgezwollen dat het net leek of ik 4 maanden zwanger was. Ik had echt zo’n “WTF?! moment”. Hoe kan dat nou? Ik at gezond en ik bewoog veel.. Toch ben ik dikker? Toen viel het kwartje bij mij. Teveel kwark..

Ik ben gestopt met kwark eten en nam als vervanging sojayoghurt. De volgende dag was ik al gelijk een stuk slanker. Schrok me rot zeg! Gelukkig wist ik waar het aan lag.

De aankomende maand heb ik zin om te knallen. Wat strenger voor mezelf zijn en elke kans van beweging aanpakken. Gisteren stond ik om 08:00 uur al in de supermarkt. Daar gooide ik per ongeluk een doos om met spullen. In plaats van te denken: SHITZOOI. Dacht ik: YEAH MORNING SQUATS! Hup, door die benen zakken. Positief blijven hè haha. 🙂

Dan nu de voor en na foto’s! De resultaten na 1 maand sporten. 

Oké, let niet op mijn zwarte topje, die heb ik even in mijn bh gepropt zodat jullie het resultaat beter kunnen zien. Mijn taille is slanker geworden. Mijn *love handles* hangen niet meer zo erg over mijn broek heen.

Aan de zijkant merk ik dat mijn omvang slanker is geworden en zien mijn armen er iets steviger uit.

Op deze foto ben ik toch wel trots. Nu zie je het verschil echt goed van mijn buik. Ik ben er nog lang niet, maar ik ben super blij met mijn behaalde resultaten.


Op de foto van week 1 had ik geen idee waar ik aan begon. Nu ik de foto’s zelf zie, ga ik de aankomende weken knallen met mijn work outs.

Morgen begint mijn dag met een rondje hardlopen op de nuchtere maag voor optimale vetverbranding. Met mijn gedachte zit ik al in de zomer. Have a nice day! xx

Volg me ook op: Instagram Facebook Bloglovin Youtube

15 Comments

  1. Daphne 8 maart 2015 / 14:38

    Oh wat ontzettend goed! Ik ga ook zo ontzettend snel beginnen. Ik ben gemotiveerd.

  2. Mendy 8 maart 2015 / 15:28

    Goed bezig, ben net begonnen met de kayla itsines bikini body work out. Hopen dat het ook werkt. 🙂

  3. Anneleen 8 maart 2015 / 16:06

    Wauw! Super goed bezig Suns! Je mag trots zijn op jezelf!

  4. Susan 8 maart 2015 / 16:57

    Wat bij mij helpt is een voedingsdagboek bijhouden! Op ‘mijn voedingscentrum’ kun je dat heel handig doen. Als je echt wilt afvallen dan moet je gewoon een beetje opletten dat je tussen de 1500 en 2000 kcal blijft. Vet is niet per definitie slecht, gewoon energie 🙂

  5. Renee 8 maart 2015 / 21:44

    Whoo wat een verschil! Lekker bezig hoor! 🙂 Ik blijf je volgen. Hopen dat ik zelf ook eens de discipline en motivatie krijg om te gaan sporten.. Is wel nodig namelijk. Haha.

  6. Odile 9 maart 2015 / 10:23

    Knap hoor! En wat zie je snel resultaat! Extra motiverend, lijkt me. Je zet me aan het denken dat ik er ook maar eens wat harder aan moet gaan trekken om fit te worden.

  7. Sabien 10 maart 2015 / 12:03

    Wat goed, je ziet het verschil! Doorzetten en er komen nog mooiere resultaten aan, je kan het!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *